Wanna be...

Jao, här kommer fakta om oss mascots.

F: Vad vill ni bli?

Pitsa: Hmm..svårt! Jag vill bli det jag kan. Men helst butiksägare eller hotelldirekrör.
Syster: Känd goKart-förare, tuff frisör eller designer/modell!
Fredrik Bergqvist: Jag tar det som det kommer. Jag tycker man ska leva i nuet. Men just nu skulle jag välja att bli artist. Jag tycker om musik!
Loogat: Författare, tecknare eller något annat kretativt.

F: Vilken bakelse?

Syster: ALLA! Fast arakbollar är ju väldigt goda, och en bland favosarna.
Fredrik Bergqvist: Semlor och dammsugare är jättegoda!
Loogat: Jag vill fundera en stund, så Pitsa vad tycker du?
Pitsa: Jag älskar att baka, men jag gillar inte så många kakor att äta.
Syster: Men baka är ju det tråkiga.
Loogat: Jag måste fundera lite till. Pitsa, utveckla.
Pitsa: Men det blir nog bullar, rosa damsugare och morotskakor.
Loogat: Ballerina! Äntligen kom jag på vad det hette.

F: Firefox, Google Chrome eller Explorer?

Pitsa: GOOGLE CHROME!! Det är det rundaste, snyggaste och snabbaste jag testat.
Syster: Jag tycker inte Explorer är dåligt, men Chrome är för bra för att mätas med nått annat. Men jag har inte provat Firefox, än.
Loogat: Firefox. Så är det bara.
Fredrik Bergqvist: Jag vet inte hur de är allihop, jag har bara testat Explorer.

F: Vad skulle ni heta om ni inte hette vad ni heter?

Pitsa: Iitala. Luj tycker att det låter så fint.
Syster: Poh. Maja tycker att det låter gulligt och passar bra till mig.
Fredrik Bergqvist: Jag har alltid hetat Fredrik Bergqvist och Erika skulle nog aldrig döpa om mig, eller äns tänka på något annat namn till mig.
Loogat: Jag vet inte riktigt.



Ja, nu vet ni lite mer om oss.

df
sdfx
Mm



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0